Pages

Tuesday 14 June 2011

Coming Soon... Proximamente...




Hi girlies (and gentleman). Some of you ladies asked me which are the products that I use and which ones do I recommend. For this reason I am starting a new section in my blog about recommended products. I work freelance, do not get any commission for promoting specific products, so you can be sure that my opinion is completely objective and based in my own experience. I hope this new section is useful for you and I invite you to comment so that we all can learn new things, you are all very welcome!
keep an eye on this blog (or the facebook page) for first entry!! X



_______________________________________________________________


Hola chicas, y chicos. Algunas me preguntais qué productos utilizo y puedo recomendar en cuanto a maquillaje. Por eso he decidido abrir una nueva sección en el blog de productos recomendables. Yo trabajo freelance (por libre), y no tengo comisión por promocionar ningún producto, por lo que mi opinión, podeis estar seguras, será del todo imparcial y basada en mi propia experiencia. Espero que os sea útil, y animaros a comentar para que todas podamos aprender cosas nuevas. No perdais de vista este blog o la página en facebook  para la primera entrada! Besitos

No comments: